افغانستان

بنیاد بیات برای خانواده‌های نیازمند در شهر مزارشریف مواد غذایی کمک کرد

بنیاد خیریه بیات در ادامه کمک‌های زمستانی، برای خانواده‌های مستحق در شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ، بسته‌های غذایی مساعدت کرد.

بنیاد خیریه بیات در ادامه کمک‌های زمستانی، برای خانواده‌های مستحق در شهر مزار شریف، مرکز ولایت بلخ، بسته‌های غذایی مساعدت کرد.

مسئولان بنیاد بیات می‌گویند که این کمک‌ها شامل آرد، روغن و برنج می‌باشد که پس از شناسایی نیازمندان در شهر مزارشریف توزیع شده است.

حاجی محمد اسماعیل، معاون بنیاد بیات، در مورد این کمک‌ها می‌گوید: «در ولایت کابل و برخی ولایات دیگر نیز توزیع داشتیم و خوشبختانه در ولایت بلخ، شهر مزار شریف آمدیم و به نیازمندانی که قبلاً از طرف بنیاد سروی شده‌اند، مواد غذایی توزیع می‌کنیم.»

آقای محمد اسماعیل نیز افزود: «کمک‌های ما در مرکز و ولایات هم‌چنان ادامه دارد.»

در همین حال، برخی از خانواده‌های بی‌بضاعت که این بسته‌های غذایی را دریافت کرده‌اند، با ابراز خرسندی، از سایر نهادهای خیریه هم‌چنان می‌خواهند که برای دستگیری فقرا دست به کار شوند.

یکی از دریافت‌کنندگان کمک می‌گوید: «در خانه چیزی به خوردن نداشتیم، آرد نداشتیم و این کمک از طرف بنیاد بیات برای ما صورت گرفت و بسیار خوش هستیم.»

یکی دیگر از مستحقین نیز گفت: «تشکر از بنیاد بیات که مواد غذایی برای ما فراهم کردند.»

گفتنی است که بنیاد بیات یکی از نهادهای خیریه در کشور است که همواره در کنار توزیع کمک‌های بشری، در راستای تطبیق طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف کشور سهم داشته است.

این نهاد هم‌زمان با فرا رسیدن فصل سرما جهت حمایت از نیازمندان، روند توزیع کمک‌های بشردوستانه را در ولایت‌های مختلف کشور آغاز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *