سیاسی

کانال‌ قوش‌تیپه و تبلیغات زهراگین نفاق‌افگنان احمدشاه

مخالفان امارت اسلامی افغانستان از آغاز تا کنون، در درو‌غ‌پراگنی‌ها یدِ طولایی داشته اند و پیوسته به تبلیغات منفی پرداخته اند.

مخالفان امارت اسلامی افغانستان از آغاز تا کنون، در درو‌غ‌پراگنی‌ها یدِ طولایی داشته اند و پیوسته به تبلیغات منفی پرداخته اند.

اما این تبلیغات زهراگین و دروغ‌های شاخدار، دیگر نزد ملت شریف افغانستان به روپیه‌ی ناچل هم نمی‌ارزند و کسی به آن اعتباری هم قایل نیست.

چون ملت جفادیده‌ی افغانستان، وجدان خود را قاضی قرار داده و همه چیزها را با آیینه‌ی عقل می‌بینند و با محک وجدان خود می‌سنجند.

این ملت از تحولات و انقلاب‌ها درس‌های زیادی آموخته اند، تجارب فراوانی دارند و تبلیغات منفی، دیگر بالای شان اثری نخواهند گذاشت.

فضای امن و آرامشی که در افغانستان حکم‌فرماست، خود نشان می‌دهد که ملت افغانستان به میوه‌ی آگاهی دست یافته اند و می‌توانند بدون تحلیل و تعبیرهای مغرضانه‌ی تیکه‌داران قومی و سیاسیون ناکام و نابکار، مسایل را بفهمند و قضاوت کنند.

دراین روزها در هر مجلس و محفلی که حضور پیدا می‌کنیم، بیشتر شکایت مردم از رژیم‌ها و سیاسیون پیشین است و هرکی از جفا و جنایت آنان خاطراتی را قصه می‌کند و حکایت می‌نماید.

این خود بیانگر آن است که ملت، ازآن‌ها سخت متنفر استند و دیگر نمی‌خواهند که قلدران و جنگ‌سالاران بر گرده‌های ملت سوار شوند و ظالمانه حکومت برانند.

مردم می‌گویند که در بیست و چند سال گذشته، مخالفین، امارت اسلامی را متهم به تخریب افغانستان و ولایات شمال کشور می‌کردند، هرازگاهی مردم متدین و شریف این ولایات را از حضور مجاهدین درآنجا می‌ترساندند و تمام تخریبات و تباهی‌هایی  که خود انجام می‌دادند را به دوش مجاهدین امارت اسلامی می‌گذاشتند.

پس از پیروزی امارت اسلامی نیز که پروژه‌های بزرگی بازسازی و خصوصاً  کار پروژه‌ی قوش‌تیپه به راه افتاده است، مخالفین تبلیغات منفی می‌کنند و این دستاوردهای بزرگ را دگرگون جلوه می‌دهند.

اما ملت نجیب افغانستان، خود می‌بینند که امارت اسلامی با امکانات اندک، چه‌کارهای بزرگی را انجام داده است و در بازسازی‌ کشور چقدر تلاش ورزیده است و می‌ورزد.

این تبلیغات زهراگین و دور از حقیقت، دیگر جایی را نمی‌گیرد و ملت، این سیاسیون شکست‌خورده و زبون را شناخته اند و بازهم به هر رنگی که بخواهند جامه برتن کنند، از طرز خرام شان خواهند شناخت.

ساخت‌وسازِ کانال بزرگ قوش‌تیپه که زمین‌های زیادی را سیراب و سرسبز خواهد کرد، فقط برای منفعت،باغداری و زمین‌داری مردم صفحات شمال و خصوصاً منافع بزرگ ولایات بلخ، جوزجان، فاریاب و ولایات همجوار آن را تٲمین می‌نماید.

در این روزها برخی از تحلیل‌گران بی‌منطق و فراری، از طریق رسانه‌های مغرض و با پخش ویدیوها می‌گویند که این پروژه به‌خاطر جابجایی خانه‌های نیروهای جنگی در آنجا ساخته می‌شود و امارت اسلامی می‌خواهد ازاین طریق، کشورهای همسایه و آسیای میانه را تهدید کند.

این حرف‌ها از بنیاد حقیقت ندارند و امارت اسلامی مصمم است که با تمام کشورهای همسایه، منطقه و جهان روابط حسنه داشته باشد و در آینده هم، هیچ‌گونه تهدیدی متوجه کشورهای همسایه و غیر همسایه از طرف افغانستان، نخواهد بود.

این تبلیغات، کاملاً مغرضانه و نفاق‌افگنانه است که بیشتر برای پریشان کردن خاطر مردم و سودبردن از این تبلیغات، چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورند و می‌خواهند در بدل این چندتا دروغ، پولی به دست بیاورند تا روز و روزگار شان را در دیار اسارت، ذلت و فرار بچلانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *